Українські дизайн-ідеї – TFM

Українські дизайн-ідеї

Як ми бачимо, карантин налаштовує і українців на творчість у дизайні! Наші бренди встигають за світовими тенденціями та підтримують ідею свідомої самоізоляції.

Компанія “АТБ”, чиї магазини є дуже популярними по всій країні, нагадала своїм клієнтам про важливість зберігання дистанції. Вони розсунули літери логотипу далі одна від одної. Безпечне перебування у магазині, у першу чергу, в інтересах клієнта. Тож використання засобів захисту дихання й дотримання відстані між покупцями необхідне.

Бренд Comfy підійшов до питання дуже оригінально — взув свій логотип у домашні капці!
А на обкладинці своєї Facebook-сторінки ще раз нагадав клієнтам, що слід залишатися вдома.

Укрпошта не залишила актуальні події без уваги та закликає українців займатися спортом вдома. “Ну-ка робити зарядку, щоб не було, як на картинці”, — написали вони. Їх логотип набрав декілька зайвих кіло, а вам вони цього не радять.

Український дизайнер Ігор Ревенко запропонував відомим брендам свої дизайн-ідеї та закликає залишатися в тренді на карантині.
• “Ашану” він трохи розсунув літери логотипу
• На головного героя логотипу Rozetka одяг захисну маску
• До логотипу “Всі свої” додав фразу “сидять по домах”
• Замість “1+1” запропонував каналу залишити просто “1”
• Логотипу Києва замість підпису “місто, де все починається” додав “everything stopped in”
• Турагентству “Поїхали з нами” запропонував змінити назву на “Приїхали”
• Серце в лого компанії Karabas Ігор розділив навпіл для підтримки ідеї зберігання дистанції
• А на полковника Сандерса в логотипі KFC дизайнер також одяг півмаску

Було б чудово, якщо б бренди звернули увагу на ідеї Ігора. А поки ми будемо чекати нових дизайн-рішень!

03.05.2020